onsdag 23 mars 2011

Dagen Tenta


Igår satt jag och Per vid matbordet och pluggade i princip hela dagen (då hinner man inte diska, men man hinner ta kort på disken och en fin grytlapp). Han gjorde uträkningar jag aldrig skulle kunna förstå mig på. Jag varvade korvstoppning av grammatik med att rita semlor, ballonger, fiskar, dumlekolor och träd i mitt kollegieblock. Idag har vi båda tenta klockan 13.00. Blir inga ritade fiskar på tentan, men däremot en och annan snordroppe. Det här kan gå precis hur som helst.

3 kommentarer:

Jonna sa...

Det kommer gå så bra,så bra! Har ni ätit upp potatisgratägen? Ni skulle kunna köpa ett par skivor rostbiff till annars och äta med det. Det är supergott.

Fia sa...

den där grytlappen känner jag igen har en liknande hemma här och tror mig veta vart den kommer ifrån?? :)

mbh sa...

jag känner också igen grytlappen! Och tentan gick ju bra(tror vi).