tisdag 21 september 2010

Som utlovat.

Efter morgonsimning kl sex(!) åkte jag till Malin och Odin för en heldag med dem.

Odin ville hålla "Elli" (som till slut med "Elia") i handen hela tiden och jag älskade varje stund. Just på detta kort vill han dock inte hålla hand utan istället ha min kamera som blev en ny favoritleksak. Jippi, sa jag.

Vackra syster med gravidmage.

Och en fika på det!

Det blev lördag. Andreas och pojkarna hade sovit över hos oss och på morgonen blev det promenad.
Att gå till kalvarna är ett givet mål för varje promenad med barnen.

Och en fika på det.
Kära glasverandan. Enligt filmen Masjävlar har ju alla i Dalarna gärna fler än en veranda.

Köttfärslimpa dög inte och inte heller ostsmörgås. Men ostkrokar framför barnprogram - det är grejer det!

Odin åkte fyrhjuling, satt på gräsklipparen, blev skjutsad i skottkärran och stod på ett dinosaurieägg!

Och en fika på det.

3 kommentarer:

julia sa...

gud vad mysigt det ser ut. härligt att få ladda batterierna hemma med en massa fika och kärlek!

mbh sa...

fin sammanfattning :)

Jonna sa...

Härligt, härligt! Men inte en enda bild på mig trots att vi ändå hängde en del! Som vanligt. Jag är väl inte lika söt som kidsen... haha.