måndag 13 september 2010

Shake it.

I natt vaknade jag av att Per satt upp i sängen och ruskade om mig. Jag blev givetvis jättechockad. Men innan jag hunnit förstå vad som hänt hade Per vänt ryggen mot mig för att sova vidare. "VAD ÄR DET, VAD HÄNDE?", frågade jag. Per mumlade att han drömt något och somnade om. Jaha. Det var bara för mig att försöka göra detsamma. Imorse kom han ihåg att det hänt men inte vad han drömt om. Jag är inte bara lite nyfiken! Drömde han att han försökte skaka liv i mig för att jag höll på att dö? Drömde han att han var skitförbannad? Eller gjorde han helt enkelt bara en milkshake? Och framför allt, vad har jag att vänta i natt?

5 kommentarer:

mbh sa...

hahaha hoppas att fortsättning följer :)

andreas sa...

fy va otäckt, bind fast han ikväll innan du somnar ;) kramar

julia sa...

hjälp! jag vet inte om jag vågar komma till er om per ska bete sig sådär. nej, håller med andreas, bind honom!

julia sa...

hjälp! jag vet inte om jag vågar komma till er om per ska bete sig sådär. nej, håller med andreas, bind honom!

Jonna sa...

haha gud vad komiskt! och lite läskigt :)