tisdag 28 september 2010

Små och stora bekymmer. Små och stora plättar.

Varför lär jag mig aldrig att det ordnar sig? För det har det gjort den här gången också. Med min praktikplats. Men tro för den sakens skull inte att orosmomenten är över. Jag har ALLTID något att oroa mig för eller att grubbla på. Som varför jag plötsligt sover sämre, om jag har förstört mig för all framtid genom att kissa stup i ett (försöker skära ner på det nu), min hårda lilla knöl på armen.

Men just nu är jag nöjd. Jag ska äta pannkakor (översättning till min norrländska vän: plättar) ikväll! Dessutom fick jag just höra att det inte är obligatorisk närvaro i skolan den 20 december eller den 3 januari. Oj, vad många det kommer att vara där då!

4 kommentarer:

Julia sa...

Stora och små bekymmer kan vara lika oroande ibland faktiskt!
Vad skönt att det har ordnat sig med praktikplats. Hoppas det blir lika bra som sist:)
Själv är jag nyss hemkommen från stranden, nyduschad är jag också och har den här härliga tiden mellan dusch och middag.
Vi hörs snart! <3

andreas sa...

oj vilket jullov tänk den som var ung igen åjejoj kramar

jonna sa...

Haha, ja många som kommer vara där då... men skönt, nu slipper JAG oroa mig för ditt jullov :)

mbh sa...

din lilla grubblerska! du får jobba kognitivt:) jag kan lära dig på fredag.

kul, då får du långt jullov!!