fredag 3 september 2010

Sluta upp med att störa mig.

Det är så mycket som stör mig när jag faktiskt försöker plugga. Hemma stör datorn mig. Den liksom skriker kom hit och ta på mig. I skolan störs jag av mycket/många. En del går förbi mig och då måste jag titta. En del hostar och då måste jag titta dit och tänka vad sjutton, stanna hemma om du är sjuk. En del har en t-shirt med en förbryllande text som jag måste fundera på en stund. En del kör gissningslekar som jag måste lyssa på. Aldrig får man vara ifred!

3 kommentarer:

mia sa...

Menar du gissningsleken där den ena skulle gissa från vilket land den andra ursprungligen kom ifrån? Jag förstod inte varför hon lät så glad och kaxig när hon sa "Gissa?!"
Jävla idiot.

mbh sa...

det där känner jag igen. det är nog efter mamma tror jag :)

Jonna sa...

men det ÄR störande med sådant... kommer du ihåg mitt blogginlägg om saker man stör sig på? jag fick jättemånga kommentarer, alla stör sig!