söndag 5 september 2010

Kycklingsystrarna var förjäkla bra idag.

Idag sprang vi två och cirka 23 000 andra Tjejmilen i Stockholm. Min tid blev 53,59 på papperet men jag kommer nog att avrunda till 53 jämnt. Egentligen föredrar jag att säga att jag var snabbare än typ 21 000 andra. Det var roligt och jobbigt på samma gång. Under loppet roades man av musik och oroades av ett stressat rådjur som sprang in i ett stängsel. När vi båda kommit in i mål tog jag tag om Jonna och sa "kom så går vi och lägger oss". Tyvärr fick vi inte ligga i gräset länge förrän en man bad oss flytta på oss. Då fick vi istället packa på oss alla gratisgrejer och gå bort mot vår supporterliga (tack så hjärtligt för att ni kom). Nu är jag trött i kropp och knopp. Råkade nyss ha ansiktsrengöring i håret, det säger en del.

Jag vill också passa på att tacka dig, Jonna. Tack för att du tränat med mig hela sommaren. Tack för att du peppat mig. Tack för att du är du. Utan dig hade det aldrig gått så bra!

5 kommentarer:

julia sa...

bra gjort, bra gjort!!! och vilken fin tid! unna dig nu en härlig kväll med nåt gott att äta och kanske lite massage?

andreas sa...

bra jobbat ni var bäst!kramar

Malin sa...

åh vad ni är bra! grattis än en gång!

Jonna sa...

Nu fick jag en tår i ögat, du är så fin, så fin.

Jag tror din tid hade varit kanske ett par minuter bättre om jag varit i bättre form idag. Det tror jag. Om jag hade kunnat dra i ett annat tempo så tror jag du hade hållit det. Utan tvekan. Men nu får vi vara nöjda ändå !<3

Linnea sa...

Vad duktiga ni är!
Super söta i era dräkter.