måndag 1 juni 2009

Yes, mat och mys med klassen ikväll. Jag och Mia tänkte lyxa till det med grillkorv, vilket är mycket underskattat. Öl och korv. Det låter och är fint ihop.

För övrigt: Jag ska klara mig helt utan kylskåp i en och en halv dag på grund av diverse ointressanta skäl (avfrostning). Hur ska jag lägga upp mina måltider? Var ska jag ha mjölk och fil? Det är bäst jag äter upp mig innan.

För övrigt nr 2: Min resväska är full. Jag ska få plats med tre par till skor, träningskläder och necessär.

Vilka bekymmer.

3 kommentarer:

jonna sa...

Verkligen! du får ta en väska till. och avfrostning lät ju överambitiöst, vad är det liksom!? men ja, ok, om du äter upp dig innan så kanske!

malin sa...

nu är ju vädret sämre så jag föreslår balkongen som kylskåp. och korv duger gott. billigt och ingen risk att den inte är genomgrillad :) Imorgon kommer du för sommaren - det är för bra för att vara sant! Hoppas vår lgh blir ditt andra hem!

andreas sa...

snart är du hemma vad skönt vi ha många mysiga träd här oxå kram kram