torsdag 25 juni 2009

Varenda
"status" på Facebook handlar om att folk ska till Peace and Love. Jag ska inte dit. Jag blir kvar här i Leksboda. Men jag klagar inte. Här finns ju egentligen allt som behövs för att skapa en egen festival. I kylskåpet finns det öl och jäger. Jag kan sjunga, eller sätta på radion. Om jag känner för att tälta kan jag tälta i trädgården. Vill jag vara sunkig kan jag låta bli att duscha, eller rulla mig i kodynga. Det kryllar av människor/djur/kryp här ute som jag kan hänga med. Jag kan pussas runt med massa olika killar, typ Algot, Kaspar och Paddan.

(Okej, några tårar för att jag missar Anna T, Johnossi m.fl. Och för att det vore skitroligt att vara där med alla som jag vet är där).

4 kommentarer:

jonsafia sa...

joråmensåvisst. slans jag måste vara kvar här 1,5 för att kompensera sovmorgonen jag unnade mig imorse... det suger. balle. men jag längtar inte till p&l faktiskt.. mer ut till en stuga i skogen.

malin sa...

jag längtar inte heller till p&l. men du o ja o odin kan ha en egen festival om du vill!

andreas sa...

jag vill oxå vara med på leksboda festival, tälta i trädgården och festivalområdet kan vara bakom garaget kanske. kram

britta sa...

Jag är inte heller där. Jag säger: let's shit in peace and love. Det är bara för töntar, och vi är så sjukt coola, jag och du Elina!