lördag 6 juni 2009

De flesta har tittat på fotboll och druckit öl denna kväll. Det har inte jag. Jag har istället:
- Försökt besvara frågor angående filmen Ice Age. "Varför gör han så?", "Är han sur, varför då?"
- Tittat på två tjurar och fem getter.
- Intygat G om att en död råtta inte är farlig och inte kommer komma in i huset.
- Rasat klosstorn.
- Blivit korrigerad av en 2-åring på världens kanske mest simpla låt (klappa, klappa händerna).
- Ätit en päronsplitt (dock efter att barnen gått till sängs, så det var bara för mitt eget nöjes skull).
Och så vidare.

Förra lördagen hade jag inte ens lämnat förfesten vid den här tiden. Nu ligger jag i sängen och somnar vilken minut som helst. Nöjd då, och nöjd nu. God natt.

2 kommentarer:

malin sa...

ha ha förstår att du är slut efter att ha umgåtts hela dagen med en så intensiv liten kille. men det betalar sig slans. du är garanterat favvofastern nu :)

Sofia sa...

HA HA ja favvoritfaster går nog i vågor han har pratat om Elina mycke och att vi ska fika med dig men sedan idag grina han på vägen hem från dagis för vi skulle gå till malin så ni är nog favoriter allihop :) kram