tisdag 2 juni 2009

Kvällen började med finkorv - 60% kött. Mitt dåliga bett hade stora problem med det "fina" skinnet. Med en mätt mage förlöpte kvällen med en massa skratt som handlade om allt från Vital till kaviar och brölande ljud. Mitt i natten fylldes diverse förråd på, vilket kändes mycket nödvändigt just då. Kisspauserna under det otroligt mysiga trädet var en annan höjdpunkt. Vi avslutade med en varm macka och cyklade hemåt när klockan närmade sig 03.00.

Glöm inte: Sent folk kommer fint. Inte tvärtom.














6 kommentarer:

mia sa...

Sent folk kommer fint, där med basta!

Jonna sa...

underbart! kul med mycker bilder! och i morgon kommer duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Jonna sa...

Jo det är ju lättare att vara klok åt andra än åt sig själv, det gäller ju det mesta :P I kväll ska vi tydligen ta ner majstången på Björken. huga. och jag är verkligen i behov - materiellt iaf - av shoppingrunda. Ballerina. Kjolar. Linnen. Shorts. Klänningar. däremot ej ekonomiskt. svår avvägning!

britta sa...

Bra kväll! Kantorn har sina fördelar, eller hur!? :) Fina kort på fina människor tagna av fina du. Puss!

Emelie sa...

mandarin, jag tittade just in på din flickr, (fastnade kanske är ett bättre ord) och jag bara måste säga att dina foton är så jävla ÅHH! Man mår när man ser dom, bra eller dåligt vet jag inte, både och och inget, men man MÅR. Jag sponsrar gladeligen dig när du bestämmer dig för att göra en fotobok.

malin sa...

vad kul ni ser ut att ha. kommer nog inte kännas alltför tungt att återvända i höst:)