torsdag 4 oktober 2012

Semester när det behövs som mest

Det är mycket nytt på gång i mitt liv just nu. Jag har i år börjat jobba som lärare och med allt vad det innebär och ska på min första arbetsintervju här framöver. Vi ska flytta till Falun och letar en lägenhet där. Och framför allt så ska jag bli mamma om några månader! Allt det här tillsammans är nästan lite mer än vad mina nerver kan hantera, även om allt egentligen är bra saker. Med det sagt ska det bli extra skönt att åka iväg på semester imorgon och lämna alla orosmoment hemma i Sverige. Nu ska jag (och magen förstås, den varken vill eller ska jag lämna någonstans), mamma och Jonna strosa, läsa, äta, få fräknar, ha siesta och äta ännu mer.

3 kommentarer:

Jonna sa...

wihoooooooooooo, det känns som julafton i morgon! Pirrigt, härligt, ljuvligt!

Malin sa...

jag är glad för er skull :)

andreas sa...

härligt ät på å slappa kramar