onsdag 14 december 2011

Knip


Igår hade jag en helt oplanerad kväll (förutom köksskåpsstädningen). Som vanligt såg jag fram emot denna oplanerade tid, men tji fick jag. Strax efter sju blev jag så seg att jag bara la mig i sängen, stirrade och slöfingrade på fånen. Läste på en blogg att alla bör göra 30 knipövningar varje dag. Plötsligt låg jag där med ett tidtagarur och knep. Man skulle knipa i fem sekunder och slappna av i tio sekunder däremellan. Jag gav upp efter en tredjedel tror jag. Till slut blev det äntligen dags för kvällsmat och sen fick jag äntligen gå och lägga mig igen.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Att få orgasm är en naturlig knipövning har jag hört, så det är bara att ligga på.

julia sa...

Tack för tipset Elina (och Jonna), här ska det knipas! Men jag undrar varför egentligen? För att man inte ska kissa på sig när man blir äldre? Eller för att bara "hålla sig i form"?

andreas sa...

fantastiskt kul inlägg kära syster kramar

Malin sa...

30 om dan? fast man inte fött barn? hur många ska då jag göra? 150? gud hjälpe mig!