torsdag 8 december 2011

Åttonde december




En klassisk dagsredovisning i bilder. Ni ser den heliga stunden med kaffe och smörgås, som tyvärr stördes en del av en brummande och discoblinkande lastbil utanför fönstret. Ett vackert hjärta som jag fått av en pysslande, fin vän vid namn Hanna. Onödigt mycket tid har ägnats åt att störa mig på mitt avskavda nagellack (däremot upptäckte jag i helgen att jag faktiskt trivs i nagellack och det var en mycket trevlig upptäckt). Från köksfönstret sprids nu en doft av nejlika, trots mitt glupska beteende igår. Stjärnan tänds skamlöst tidigt på eftermiddagarna. Lägg till en hel del skrivande och diverse matpauser och ni har min dag. Och ännu är den inte slut.

4 kommentarer:

julia sa...

HETT TIPS! Införskaffa dig ett svart nagellack, kostar inte mer än 20 kr. PUSS

Jonna sa...

Men så mhycket fint! Jag har också nagellack nu, knallrött, det är fint, jag gillar också! Och vår stjärna i köksfönstret lyser dygnet runt... hu! Pusspuss!

andreas sa...

det såg faktiskt inte så juligt ut om man jämför me jonnas bilder haha kramar

Malin sa...

var det inte roligt när det för en gång skull hände något utanför fönstret? odin skulle ha älskat det iaf :) viket ljuvligt hjärta Hanna gjort! Jag vill också ha/göra! ni har så fint! Puss