onsdag 21 december 2011

2011 - mars och april

Började mars med en klassisk efter-tofs-frisyr. Malin tyckte att jag liknade Laura Palmer på denna bild.

Förändrade det hela drastiskt med en väldigt (oplanerad) röd färg.

Tog tåget till Karlstad där det bjöds på burlesque och semlor.

Middagsfika på Ovandahls. Jag "valde" en halvfryst pajbit.

Kära Jonna och Jonte kom på besök i Uppsala. Vi gick på sightseeing och åt en hel del (surprise).

Mamma fyllde år och bjöd på smörgåstårta i ett vårigt kök.

En helg på Vallen med skidpremiär för Odins del och ännu fler semlor.

Jag var sjuk typ hela tiden och var rätt less.

Det gula temat på köksbordet muntrade upp en aning.

Trotsade förkylningen för att träffa på dessa tre gullefjun i Hannas Linköping.

Blåsippor helt enkelt.

Leksand (igen). Alvar var rund och go och glad.

Men huvudgrejen under detta dalabesök var ändå påskfirande på Vallen. Precis som det ska vara.

Men jag hann med några dagar till i Leksand också. Jag, Marie och Jonna åt frukostbuffé.

Vi tog till vara på solen.


April avslutades som vanligt med bubbel och picknick i Ekonomikumparken.

Julia ville också se hur man firar valborg i Uppsala och det fick hon mer än gärna! Vi dansade in maj så pass hårt att hennes mobil hoppade iväg och försvann.

1 kommentar:

Jonna sa...

Men oj så mycket härligt att blicka tillbaka på! Våren, inte helt fel ändå! Det får vi se fram emot så småningom. Påsken, den var något alldeles extra 2011. Det enda som var dumt under våren 2011 var alla jäkla förkylningar.