söndag 11 december 2011

Bland julklappar och matpauser

Den enda bilden jag visar från lördagen. Större delen av dagen ägnades åt julshopping och diverse matpauser förstås. På kvällen skålade vi i bubbel och gick på nobelfest!

Söndagen började med en promenad och turistande.

Änderna var hungriga i år igen och som tur var hade mamma dagen innan (av någon anledning) köpt väldigt många Jonnakex.


Vi var inte så hungriga, men att hoppa över förmiddagsfikat är inte ett alternativ i vår familj. Mamma var gladare än hon ser ut och jag var lika nöjd som jag ser ut.

Nu är mamma och alla hennes glasögon hemma i Leksand igen. Tack för denna mysig helg, kära du!

5 kommentarer:

Jonna sa...

Underbart <3 Men alltså, Nobelfest på S:t Persgatan då eller? Jag villvillvill få till en systra-mamma-helg i vår. Eller resa. Någonting!

julia sa...

Härligt! Nu längtar jag ännu mer efter att få träffa min mami!

Malin sa...

kvalitetstid kallar jag det! så kul för er!

andreas sa...

kul att mamma som är lite fåfäng går runt med cramomössa haha kramar

mor/svärmor sa...

Jag fåfäng? vadå? Tack själv älskade barn för en underbar helg med er! Kram!