lördag 17 december 2011

2011 - januari och februari

2010 slutade och och 2011 startade på Vallen. Andreas glasögon gick laget runt!

Vi stannade några dagar och hade det fortsatt mysigt.


Jag tog en bild på familjen Bodin Hansen Storgärds som skulle in i lokalblaskan. Det tog några försök innan det gick vägen!

Gustaf bowlar och lillebror, Greta, farmor, mamma, pappa och faster hejar!


Tillbaka i Uppsala och det blev dags att börja läsa engelska. Nervöst, men roligt.


Julpynt ut och pärlhyacinter in.

Min lilla knöl blev ett minne blott, men ersattes av ett gigantiskt plåster.


Placerade ett nytt café på min cafékarta.

En helg i Leksand. Fortfarande mycket snö.


Kusinerna lever loppan.

Tulpanerna talade ändock för att våren sakta med säkert var på ingång.

Men först den där härliga tiden när all snö ska smälta bort.


Tre karlar redo för Kortvasan. Tre kvinnor redo att supporta!


Och en av flera heldagar på Hagagatan under dessa två fina månader.

5 kommentarer:

Malin sa...

Åh vilket bra år. I år också. Men kära nån - varför sa du inte åt mig att jag sminkat mig med alldeles för mörk foundation? Jag ser inte klok ut! Och gud vad Odin växt på ett år! Kul summering! See U later

Elina sa...

Toka! Ingen skulle ha tänkt på det om inte du precis upplyst alla som tittar/läser!

Jonna sa...

Åh så många fina bilder! Kul att se hur mycket som hänt på ett år. Får se om jag orkar göra någon årskrönika i år. Förra året blev det ju ingen...

Haha, precis, nu måste man ju titta en ggn till på bilden m Malin...

andreas sa...

härligt med årskrönika å kul kramar

julia sa...

Wiihhoo, elinas årskrönika!!! ser fram emot detta. ser bra ut hittills :)