fredag 4 november 2011

Ungefär det här sa jag på engelska på väg hem igår

Igår hoppade jag i min höstkjol, lade ner en flaska rödvin i min väska, virade min allt för stora halsduk runt halsen, gömde halva innanför min jacka som kanske borde bytas ut snart och klev i mina skor som gör mig en smula illa. Jag pussade Per hejdå och gick för att möta en annan fin person vid vår korsning längst bort (vi har flera mötesplatskorsningar). Några timmar sedan skiljdes vi åt vid samma korsning. Då hade jag hundra kex och lika mycket ost i magen och en helmysig kväll bakom mig.

3 kommentarer:

Jonna sa...

Kan se dig framför mig, mysigt med en målande beskrivning! <3

Vi åt också brie och kex till kvällsmat igår, sådetså!

Jonna sa...

Söt visningsbild! Det var på tiden! :)

julia sa...

vad mysigt det lät! och vilken fin tjej framför en fin plansch:)