tisdag 1 november 2011

Soppa och Y-front

En riktigt vardagsaktig vardag. Kurslitteratur från morgon till kväll (korvstoppning även kallat). Soppa till middag. På Friskis blev jag återigen varse om att jag måste lära mig att hålla mig för skratt. Men det är inte lätt när en man helt uppenbart glömt sina träningsbyxor hemma (han brukar ha träningsbyxor annars), men ändå väljer att vara med och träna, iförd endast ett par pösiga Y-front på underkroppen. Samtidigt var han lite tufflig och jag fick dåligt samvete för att jag skrattade. Jag vet dessutom inte om det såg mycket klokare ut att stå ensam och kväva gapskratt och efter gapskratt. Hoppas hoppas att han aldrig glömmer byxorna igen!

3 kommentarer:

Jonna sa...

Nä du skojar? Herregud! Hade det inte varit bättre att isf träna i jeans? Eller åka hem...

Åh, soppa... det tänker jag ungefär 3 ggr i veckan att jag "ska pröva" men hittills aldrig gjort typ.

andreas sa...

men herregud villken pajas hela gruppen måste ju skrattat, inte bara du kramar

julia sa...

Haha, stackars farbror... undrar hur han tänkte? "äh, jag kör ändå, det är nog ingen som märker något..."