måndag 7 november 2011

Älskade, livliga ungar

Idag har jag varit med mina syskonbarn i elva timmar totalt, varav några av timmarna spenderades med en massa andra föräldrar och barn. Det var tur att de sista timmar blev relativt lugna. Med Odin lekte jag kurragömma och passade på att gömma mig under hans täcke för att få en kort vila. När jag kom till Rutebo satt vi mest i soffan medan jag skrev och ritade på Vincent och Gustafs armar eftersom det kittlas skönt. Vincent sa bland annat åt mig att skriva "snygga bilar" och "fula bilar" och rita en grå och orange blomma.

5 kommentarer:

Jonna sa...

Har du varit i Rutebo idag? Jag trodde det var i morgon. Jag fattar noll boll :)

Mysmysigt lät det hursomhelst, små minneskatter att lägga i hjärtebanken.

elina sa...

idag och imorgon!

julia sa...

mysigt med ungar i störa mängder! och lyllo dem som har dig som moster!!

Malin sa...

vilket härligt foto på odin. Glassen matchar tröjan och hjorten på tröjan matchar även färgen på skåpluckorna. Maila tack ;)

andreas sa...

säger som julia dom har tur som har dig som faster/moster kramar