söndag 20 februari 2011

Buss 110 får nog se mer av mig i framtiden


Jag kan gladeligen konstatera:
  • att det är ytterst trevligt sex kilometer utanför stan
  • att det inte bara finns människor där, utan riktigt härliga människor dessutom
  • att "de därute" gör saker och ting ordentligt (jag har nog aldrig ätit tvårätters på en förfest förut. Vi får skärpa upp oss på lärarutbildningen tror jag)
  • att min strupe aldrig var torr
  • att jag sjöng en snapsvisa från Dalarna (som egentligen bara är känd för ett fåtal)
  • att jag måste dit igen eftersom jag aldrig hann bugga

5 kommentarer:

mor sa...

Det lät kul! Vilken snapsvisa var det?? Kram!

andreas sa...

oj va trevligt det lät kramar

mbh sa...

Så himla kul!

julia sa...

BRA att vågade dig dit!! Och spar gärna ut en liten tofs i r*** att visa upp eftersom du inte har nåt på armar och ben ;)

julia sa...

och som tur var lägenheten mer "osig" än rökig...