onsdag 27 oktober 2010

Vanliga svenssons kan inte vara bland så här mycket folk (man på Hemköp 2010)

En dag i huvudvärkens tecken. Och en tät näsborre på det. Att träna igår var kanske inte skitsmart, även om jag nog inte mått bra idag hur som helst. Vi pallrade oss till kundkortskvällen i alla fall. Jag ställde in fokus på det vi skulle ha och försökte ignorera alla äckliga gamar runtomkring oss. "Nästa år går jag inte hit", sa Per. Så sa vi förra året också.

Nu sitter jag här ren, insmord, påklädd, blöt i håret och väntar på att tv-kvällen ska börja (och så klart på nästa mål mat. Det väntar jag alltid på). Bondekärlek och sjukhuskärlek står på schemat.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Precis så är det... vad köpte ni? jag köpte keso, kiwi, ost, brie, choklad, lösgodis, tacoprodukter... rena hälsokosten. nu njuter man iaf ordentligt av hemmets lugna vrå!

andreas sa...

haha våran kväll är precis lika:) nu fick jag sms av dig va gullig du är kramar

Malin sa...

var glad att du fick per med dig iaf. det hade underlättat om man hade haft ngn att prata med när man skämdes som mest :)

julia sa...

bra tv-kväll it is:) fick med mig sara på mina program och åkte hem i första reklampausen på greys!