fredag 29 oktober 2010

Tenta, tentaöl, tentapizza

Tenta mellan 14-18 känns som ett mindre kul fredagsnöje. Samtidigt ska det bli skönt att pumpa ut all eventuell kunskap jag tagit till mig under terminen. Förhoppningsvis kommer jag skriva så att pennan glöder. I värsta fall får jag sitta och gapa i fyra timmar. Och med det menar jag: 1. att gapa för att jag inte förstår ett skit. 2. att gapa för att kasta in godis och satsumas i munnen. 3. att gapa för att jag får lätt panik av att bara andas genom näsan (om jag tänker på det och speciellt när jag är förkyld).

Såsom lugnet kommer efter stormen kommer ölen efter tentan. Det ser jag fram emot.

4 kommentarer:

jONNA sa...

Mysigt efter-tenta-nöje... Hoppas det går bra, hör av dig sen! PUSS!

julia sa...

Hahaha!! gapa på du, så att du får plats med allt snaskigt i munnen. lycka till! puss

Lineya sa...

Hoppas att tentan gått bra och att ölen smakar extra gott ikväll!
kram

Mor sa...

Ölen slinker nog ner utan att du gapar alltför mycket skulle jag tro!