lördag 30 oktober 2010

Full moon party med drink i hink

Per visade mig den här bilden imorse. Det får illustrera min känsla på tentan igår. Så här i efterhand kan jag sträcka mig till att tentans innehåll baserade sig på det rosa och tyvärr inte det lila. Om 25 kalenderdagar vet jag om jag ska skratta eller gråta. Kaxigt nog har jag bokat hembiljett för jullov den 17 december fast att omtentan är den 18 december. Hur som helst. Jag väljer att minnas den trevliga kvällen efteråt och fnissa åt en halv kebabrulle i kylskåpet.

Eskilstuna nästa!

4 kommentarer:

britta sa...

Jag fnissar med dig, men gråter lite inombords. Men som en god vän sa till mig en gång, Hakuna Matata! Nu lägger vi det bakomflutna före oss och glömmer bort tentaskiten. Puss!

Jonna sa...

Jag är lyckligt ovetande om salstentans ångest, men det verkar drygt som fan. Tror ändock att det gick bra för dig och att du klarar dig på rätt sida strecket! Puss!

andreas sa...

gott med kebabrulle :) kramar

m sa...

jag känner på mig att det gick vägen o gravida är väl lite synska eller.... puss