onsdag 9 oktober 2013

Två munksugna pösmunkar

Det här är märkligt nog den enda bilden jag har från vårt hus i nuläget. En tallrik med donuts från Rättviks marknad. Jag och Jonna gick hemma och väntade på syltmunkar och kunde inte helt dölja vår besvikelse när vi fick syn på dessa. Jonna som väntat extra (så var det ju faktiskt Jonna) för att få en munk stack hem direkt. Jag åt en halv eftersom jag ändå var väldigt fikasugen. Det kanske låter otacksamt, men som ammande och gravid är man förlåten alla matbegär. Hoppas jag! 

3 kommentarer:

andreas sa...

ja herregud vilken tabbe att komma med sådana dära donuts när man vill ha syltmunkar :) kramar

Unknown sa...

HA-HA-HA... ok jag erkänner jag väntade extra... och såna där munkar gillar jag inte.... pinsamt men sant.

Unknown sa...

hahaha gud vilka bortskämda "ungar" ni är. Vem var den stackars köparen?