torsdag 31 oktober 2013

En heldag på Gronnholar

Malin gillade inte spindelmannens nät, men Odin tyckte det var kul att han hängde lite varstans!
Här sitter jag en hel del när jag är där. 
Odin i en helt naturlig halloweenmask - en skugga helt enkelt. 
Igår hade Malin, Odin och Alvar höstlov och jag och Elis var inte sena att haka på. Redan 07.30 var vi där! Odin är så förtjust i Elis. Han klappar honom, hjälper till att byta blöja, vill titta på honom när han sover och leka med honom på filten. Vid ett tillfälle hörde jag honom säga "hej bästa kompis" till Elis. Undra på att vi trivs så bra på Gronnholar! På Malins blogg kan man se fler (och finare) bilder.

3 kommentarer:

Unknown sa...

hihi kul att du kom så tidigt! Fin bild på odin :-) Synd att det går så fort men vi kanske får till ngn dag på jullovet med o sen har vi sportlov i februari också. puss

andreas sa...

mysigt kramar

Unknown sa...

åh vad kul med en sån heldag. nästa ggn är jag med ;)