onsdag 31 augusti 2011

Toafräscht och sill

Vår lägenhet har, under några veckor, varit uthyrd under sommaren. Jag har självklart oroat mig för hur de som bott här skött sig (inte för att det är självklart att oroa sig, utan för att det är självklart att jag oroar mig). När vi kom tillbaka i lördags visade det sig i alla fall att lägenheten var välstädad. De som bott här hade till och med satt en sådan där grej i toaletten som gör vattnet blått och typ ska vara fräsch, plus ställt en annan luktagottgrej i sovrummet. Vi tackar också hjärtligt för två burkar sill och toalettpapperet som rivs.

4 kommentarer:

Malin sa...

men gud så otillfredställande att inte veta VEM det är som bott i ert hem? det är som guldlockssagan fast utan den biten där ni hittar gudlock:)

Jonna sa...

Haha vad spännande! Jag gillar sådana där grejer i toaletten, funkar faktiskt rätt bra. Fast om det skummar lödder från den så ser man inte om det blev fartränder eller inte.

Julia sa...

Vad skönt för er!! men usch för sånt där toapapper som rivs. Mjukt och skönt ska det vara!

HAHA, gillar Jonnas kommentar om fartränder!!

andreas sa...

det måste vara mjukt tvålagers ;) kramar