torsdag 18 augusti 2011

Fröken Elina checkar ut för den här gången

Idag var det sista dagen på ett tag som jag blir kallad "fröken". Lön byts snart ut mot lån. Sitter just nu och fyller i seminarium och föreläsningar i min kalender. Överväger om jag ska beställa ett par böcker redan nu eller skjuta på det som vanligt. Måste införskaffa ett roligt sudd också. Och kanske en sådan där penna med flera färgval för att liva upp anteckningarna. Men först ska jag njuta av ytterligare en vecka sommarlov.

4 kommentarer:

Jonna sa...

fin bild! njut nu sista veckan!

mbh sa...

ja visst är det kul att bli kallad fröken! det kommer bli en toppen sista vecka. det känner jag på mig :)

Britta sa...

Vad sägs om att gå på stan efter introduktionen på mån och inhandla nödvändigheter, så som fina sudd och pennor?

Jag köper inget före, tänkte höra vad de har att säga om böckerna först. Det har ju alltid löst sig förr med litteraturen, så det gör nog det nu med :)

julia sa...

Jag ska också införskaffa ens ån där penna har jag tänkt! Intalar mig att det blir lite roligare att anteckna då.