söndag 26 juni 2011

Självaste aftonen

Förkylningen över midsommaren kompenserades upp av Julia som kom för att fira själva aftonen med oss. Vilken ära! Annars var allt sig likt. Det åhejades när stången skulle upp och skålades till sillen. Det mmmm:ades när desserten inmundigades. Det pratades och skvallrades. Vissa gick tidigt i säng medan andra gick mot dansladan hos grannen. Nu är midsommarhelgen över och jag tror att alla kan skriva under på att de känner sig trötta, men samtidigt glada.

3 kommentarer:

andreas sa...

det skriver jag under på iaf :) tack för trevligt sällskap kramar

Jonna sa...

Jag skriver också under! Vilka fina bilder. Då behöver du kanske inte maila ändå då. Puss

Julia sa...

Tack för att jag fick fira denna fantastiska högtid tillsammans med er i Leksboda!! (är dock inte överlycklig över bilden där jag halvsover på väg till majstångsresningen, men det får jag väl bjuda på...)