onsdag 20 april 2011

Tunga lyft

Igår hjälpte jag pappa att ta emot ett kök, det vill säga att lyfta kartonger. Ibland gillar jag kroppsarbete. Och jag gillar det speciellt när en annan man på plats tar tag i en kartong och säger "här krävs det två", varpå jag går fram och han då fortsätter med "nej, du ska nog inte lyfta den här". Ett par sekunder lyfter jag och pappa en precis likadan kartong utan problem. HA, in your face. Om jag varit en kille hade han aldrig sagt så, det är jag övertygad om.

4 kommentarer:

jonna sa...

men du är ju stark! haha, skönt att du bara lyfte upp den sådär. jag gillar också det där...

britta sa...

Hade han vetat att du kallas Hitman så hade han aldrig vågat säga så till dig.

Julia sa...

Jag älskar också när man överträffar någons tankar om en! In your face liksom!

andreas sa...

haha bra jobbat Pippi! kramar