onsdag 27 april 2011

Frukostbuffé, gungor och glass

Svånga innan och proppmätta efteråt. Jag och Jonna fick leka av oss mättheten i Rutebo för att sedan orka äta ännu mer.

Från ena dagen till den andra ökades springdistansen med tre kilometer. I slutet var jag så trött att jag inte orkade väja för en bajskorv som låg på vägen.

Odin med glassmustasch och jag med världens största haka.


Alvar vet nog inte vad kyla är (men okej Malin, solen värmde inte så mycket den här gången).


Eftermiddagsmys!

4 kommentarer:

Julia sa...

Åh, åh, ÅÅÅÅH, frukostbuffé ftw!!!

andreas sa...

härlig dag kramar

Malin sa...

Det var snabba ryck! Du får gärna maila några kort, iaf det på dig o Odin som var jättefint o det på mig o alvar:)

Jonna sa...

Du hann också med mycket igår, minst sagt! Bildblogga t.o.m. Samt ett antal h på tåget. Fina bilder! Härlig bild även på JW och Odin, det vill vi gärna ha! <3

Kul med löpningen, du var så duktig, och verkade inte alls så trött som du sa! Du kunde ju faktiskt babbla hela vägen...