onsdag 13 april 2011

Det fanns inga magiska piller

Idag var det då dags för läkarbesök. Jag gjorde allt för att verka så sjuk ut som möjligt = inget smink (övervägde att borsta på lite rouge under ögonen för att se ännu sämre ut), inget nässpray innan besöket och näsan, ja den ser ut som fiskfjäll efter alla snytningar. Läkaren undersökte noga (han drog mig i örat väldigt mycket och hårt bland annat) men så klart fanns inte mycket att göra. Kalaset slutade på 500 kronor för besök och ett utskrivet kortisonspray. Jippijaj!

2 kommentarer:

Trasdockan sa...

nej det finns ju inte det... du ser lite tärd ut på bilden! stackars stumpan. jag har sminkat över tröttheten idag, har även på mig din fina gråa skjortklänning, känner mig fin :)

mbh sa...

du ser blek ut. tänk vad mkt brun utan sol du skulle fått för 500 ;)