onsdag 3 november 2010

Och föreläsare kan aldrig hålla tiden

Tre föreläsningar stod på schemat idag. Sex timmar bestående av att sitta ner på rumpan och bara lyssna. Kom hem till dukat bord och kunde därefter pallra mig iväg till gymmet. Inte för att jag egentligen orkade utan för att jag visste att det var det enda rätta. Alternativet var att hamna i apatiskt tillstånd. Nu är jag piggare i knoppen, men tröttare i kroppen (så där att armen bara skakar av utmattning när jag torkar mig efter ett toalettbesök).

4 kommentarer:

andreas sa...

härlig känsla det :) kramar

julia sa...

du får komma på nån smart lösning så du slipper torka dig. typ gnugga dig mot pappret på hållaren eller nåt.

Jonna sa...

Det måste varit ett grymt gymbesök, bra jobbat! Vad körde du?

Fasiken ja, det är det enda rätta att släpa sig iväg. För man blir ju pigg, varje gång, hur trött man än var innan! Amazing!

mbh sa...

lilla gumman - det är tur att du kommer hem o slöar o äter upp dig i helgen. puss