torsdag 23 januari 2014

Semesterdagar i sikte

Så här möter Elis mig när jag kommer för att hämta honom efter en tupplur (bilderna har några dagar på nacken. Julbelysningen är som skrivet nedtagen nu). Även om jag är en smula besviken att han sovit alldeles för kort så kan jag inte annat än bli glad av att se honom. Förstås. Men sömn alltså, vilket sjukt tråkigt ständigt dilemma. Vi tycker att han sover för lite och att vi får sova för lite. Är väldigt less på denna jakt efter sömn. Finns ju roligare saker i livet om jag säger så.

Idag åker vi till Vallen på semester och det är oerhört efterlängtad. 

3 kommentarer:

andreas sa...

nog sover Elis det han ska ;) kramar

Unknown sa...

Svårt att bli sur på den där solstrålen :-)

Unknown sa...

som sagt började nästan grina av dessa bilder... både jag o Jonte sa det idag så kul att få intensivumgås m er tre! ser fram emot vallen-inlägget!!!!