torsdag 7 mars 2013

Lunka på, lunka på

Nu har det gått fem veckor sedan jag slutade jobbade och blev inför-mammaledig. Vissa dagar passerar i rasande fart medan andra är rent ut sagt sega. Idag var det stora projektet att skruva upp en krok i taket, men när det utfördes av en hjälpsam sambo (ovetandes om att det var min huvudaktivitet för dagen) försvann även det. Ja, jag är medveten om att det var en enminutsplan. Nu ska jag sortera tvätthögar med precision. Någon mer som tycker att det är hög tid att jag snart får fylla dagarna med amning och blöjbyte? 

4 kommentarer:

andreas sa...

snart saknar du det där lugnet emellanåt :) kram

Jonna sa...

vet duu, det tycker jag med, för nu längtar jag efter er bäbis!!!

Unknown sa...

njut för tusan. det dröjer hundra år innan du får det lika lugnt igen. men jag vet att det är svårt att njuta när man väntar o längtar :)

vilka fina äggfat! har aldrig sett dem förut!

Anonym sa...

Alltså jag jag fnissar jämt godmodigt för mig själv när jag läser din blogg. Du borde skriva för någon tidning - alternativt bli min vän!
/en helt okänd läsare