söndag 10 mars 2013

En lägesrapport

Kanske inte blir mycket mer än lägesrapporter framöver. Pyret verkar ligga skönt i magen. Jag är trött och varvar aktivitet med vila i största möjliga utsträckning. Och några hundra toalettbesök på det förstås, dag som natt. I fredags tog jag tag i ett bankbesök (varför jag väntade till vecka 40 är en fråga jag ogärna ställer mig). Jag var inte klädd för att ta av mig jackan, eftersom jag prioriterar skönt framför fint, och tvingades sitta och bli kokhet i vinterjackan på mig under besöket som visade sig ta lång tid. Bankkvinnan hade det dock inte lättare, som tappade ut tamponger utan att märka det förrän jag skulle ställa min stol exakt där det låg en tampong. "Det är lätt hänt", sa jag men hon skämdes säkert lite ändå. 

Att blogga räknas numera (nästan) som en fysisk aktivitet och jag ska därför nu kasta omkull mig på soffan igen. 

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Jonna sa...

ny tulpanbild? löööve it.