söndag 3 mars 2013

Apropå klädkod

Egentligen är det väl så här jag ser ut som mest just nu, när jag är hemma det vill säga. Med en ständig glipa mellan byxor och tröja och nedfläckad av vatten eller annat. Och utan aning om hur mycket jag egentligen visar under kulan (trosorna har ju också en tendens att glida nedåt). Ibland kan man inte heller tala om bara en glipa. På affären nyss kände jag hur hela magen var framme under jackan. Gravidbyxornas resårkant hade åkt ner och tröjan upp till brösthöjd. I'm sexy and I know it.

4 kommentarer:

Unknown sa...

hahah tack för att du bjuder på detta! i love självdistans! kan bli lite lätt matt på en del gravidbilder som känns väldigt stylade. fint är det ju hursom!

andreas sa...

du är för go du :) kramar

Britta sa...

Hahaha! Du är för rolig, du :) tur att du hade jacka iaf! :)

Anonym sa...

Haha fick mig ett gott skratt,precis så är det!Kram Marre