måndag 11 juni 2012

Examenshelg

Det är ju som så att jag nu tagit examen och det ville vi naturligtvis fira på olika sätt. Det börjades i lördags med bubbel.
För att sedan gå vidare till en restaurang för kött- och potatisfrossa. Gott som bara den!
På söndagen var det dags för själva examensceremonin. Vi studenter fick sitta på scenen och jag hamnade naturligtvis längst fram. Där satt jag medan svettdropparna pärlade sig i knävecken. Ja, vi fick diplom och några höll tal också.
Parbilder med finaste Britta. Britta som jag träffade redan på nollningen och gått tillsammans med i sju av totalt åtta terminer. Britta som jag skrev examensuppsatsen med och haft nästan dagliga sms-konversationer med de senaste åren. Lycklig är jag som haft henne under dessa år och lycklig är jag att vi båda bor kvar i Uppsala i höst.
Och en parbild med älskling som naturligtvis var med hela helgen.
Återigen hjärtligt hjärtligt tack för att ni och Jonna kom för att fira och skjutsa hem oss till Leksand för sommaren!

6 kommentarer:

mbh sa...

Fina bilder! Ni är så söta allihop så leendet fastnar vid öronen. Puss

P.S. Pappa ser väldigt trendig ut i skinnjackan o häller upp bubbel som en sann sommelier:D

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Stort grattis Elina!!!

Och nu såg jag...jisses vad Odin är lik sin mormor :)

Kram

Jonna sa...

Åh, skulle inte haft glasisarna på mig på middagen. Så fina bilder annars! Det var verkligen en superhärlig helg... även om jag fortf känner samvetet sticka över mitt beslut att inte vara med på cermonin. Och inte blev det bättre av att se hur maffigt och vackert det verkade vara! Hade även så himla gärna velat träffa Britta, kanske kan det bli en fika i höst om jag kommer ner!

andreas sa...

vilken fin helg åh bilder ses snart hoppas jag kramaar

Oliine sa...

Alltså, ni är ju bara bäst.

Britta sa...

Men fina Elina! Jag är minst lika lycklig att ha träffat dig, och tack och lov att vi båda finns i Upps i höst, det hade vart för sorgligt annars!
(...det känns tomt att inte smsa dig nu också, jag tar igen det när jag är i Sverige igen!)