söndag 8 december 2013

Sista tiden... och nu.

Den senaste tidens besök! Elis gammelmormor Tina, tant Julia och tant Hanna och slutligen Jonna och Knut! Emelie och Alice har också varit här. Och Doris. Och mamma och pappa. Och Eva. Tycker att vi har besök nästan jämt, men ändå skulle man vilja hinna med ännu fler. 

Idag har det däremot bara varit vi tre. Vi har promenerat, eldat i öppna spisen, haft vinterstudion på (men jag har inte tittat mer än högst fem minuter tror jag), hittat konstigt bajs i trädgården, fikat både en och tre gånger... Den största grejen den här helgen är dock att jag slutat nattamma, men det skriver jag nog ett särskilt inlägg om. 

3 kommentarer:

andreas sa...

tror Elis går nästa gång jag ser han :( kramar

Unknown sa...

mysigt har det varit! men bilderna på mig, njaa, men ok då...

Unknown sa...

Snart måste vi få en inbjudan! Mats har inte varit i ert hus sen ni flyttade in! Puss