söndag 1 december 2013

Januari och februari 2013

  

Det nya året började på Vallen, som sig bör. Vi skidade, åt våfflor, sov middag och jag läste boken "att föda". 
Januari blev vår sista månad i Uppsala. Jag jobbade heltid och vi packade ihop lägenheten. Per hade en mustaschfri period och jag tyckte inte riktigt om det. Tyckte dock om att han hade myskläder och min morgonrock på sig en liten stund en morgon. Annars tog vi mest gravidbilder.
Vi fixade en liten hejdå-tillställning och fick bland annat många tulpanbuketter. 
Sen kom dagen då vi flyttade till Falun. Första kvällen hade vi ingen soffa. 
Så här kul tyckte jag det var att vara höggravid på IKEA. Bilden är Malins, som också var med.
Men vi fick med oss en skön matta hem (och en hel del andra saker).
En dag i februari åkte vi till Leksand för att heja på Gustaf och Vincent som skidade längs Norsgatan.  
Och en annan dag åt vi frukost med Hanna och Sara, hemma hos Hanna.
Satt en del och jäste magen i soffan. Antagligen framför Vinterstudion på teven.
En kväll åt jag "småplock" och såg på Melodifestivalen med de här gänget. Ni är faktiskt snyggare än vad ni ser ut på denna bild, det kan jag ge er.
Jag och pyret redo för kalas!
Andreas firades!
Odin, Alvar, Malin och en strandad val tillbringade en sportlovsdag tillsammans. (Sista bilden är lånad av Malin).

3 kommentarer:

Unknown sa...

Va kul att du orkar med en årssummering i år igen :-) Det uppskattas! Underbart fina bilder!

andreas sa...

äntligen årskrönikan ;) kramar

Unknown sa...

men sagolikt att du gör detta! så många fina bilder! och kul att minnas tillbaka... herrejösses det är inte ens ett år sen men allt som hänt!!!!!