fredag 13 december 2013

Maj och juni 2013

Maj började med att Elis var lika söt som alltid.
Årlig blåsippebild.
Sådan far, sådan son.
Drömmen om ett hus, ett speciellt hus, tog fart på allvar.
Så här såg det ofta ut hemma i Falun. Jag såg på Topmodel och Project runway medan Elis sov på mig. Åh, vad jag saknar dessa stunder så här i efterhand.
Min snygga och drivna syster anordnade Limsjön Marathon!
Elis var dagens yngsta deltagare!
Examensdag för min kärlek! Jag var mäkta stolt, men amningen i Leksandsdräkt tog en del fokus.
Elis första gång på hotell.
Elis beundrar moster Malin.
Använder bokhyllan som stativ för att fånga oss båda på samma bild.
Hejade på cyklister (Siljan Runt) och fikade vid stranden som skulle komma att bli "vår".
Vi var husvakt när mamma och pappa var ute och reste. Som vi njöt av att ha en trädgård och stora ytor! Dessutom var det Pers få lediga dagar den sommaren.
När mamma och pappa kom hem från sin jubileumsbröllopsresa firade vi dem med överraskningsmiddag!
Midsommarhelgen började i Leksboda.
Elis var klädd som sig bör!
Men att gå på majstångsresning kan vara tröttsamt...
Sen begav vi oss till Laknäs. Där väntade femkamp och... surprise... krocket!
Finfika med finvänner!

2 kommentarer:

Unknown sa...

åh jag blir alldeles glad när jag ser att du lagt upp detta inlägg... så roliga och så härligt. vackra månader, även om maj och juni ofta inneburit mycket stress och elände också. skönt att vi är lediga nästa ggn, tillsammans dessutom <3

andreas sa...

va kul med alla dessa bilder kramar