torsdag 8 augusti 2013

Helg och vardag

Per har ingen semester den här sommaren utan gick direkt från studier till ett sommarjobb och snart direkt från sommarjobb till ett fast jobb. Helgerna är med andra ord heliga just nu. Jag älskar helgerna kanske mer än någonsin. Även om vi "bara" har ett barn så är det så stor skillnad på att vara två hemma. Jag känner mig tryggare som mamma när jag inte är ensam och man kan turas om att roa och bära (vår lille gosse kräver ganska mycket av både och). I morgon är det fredag igen och vi ska på en liten minisemester till norra Uppland. Kanske bada i en pool, garanterat äta många kräftor och förhoppningsvis inte få någon fästing. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan verkligen tänka mig att helgerna tillsammans blir väldigt betydelsefulla! /Jonna

andreas sa...

härligt och en kräfta blir det säkert kramar

Unknown sa...

Förstår det gumman! Men snart kan du hänga med Jonna på vardagarna! Tänk vad mysigt (och skrikigt) ni ska ha det :)