tisdag 6 november 2012

Sju år

Efter x antal år med min kamera kan jag fortfarande inte få till bra bilder i en mörk miljö utan blixt. Men det var inte det jag skulle skriva om. Bilderna får (trots sina tillkortakommanden) symbolisera kvällen då jag och Per firade sju år tillsammans cirka 1,5 halv månad efter det egentliga datumet. Det hela utspelade sig i fredags och började med Bond på bio och avslutades på restaurang där vi åt räkor till förrätt och kött till varmrätt. Specificerar inte mer än så. Vi hade en himla fin kväll helt enkelt. 

3 kommentarer:

mbh sa...

Jag vill också gå på restaurang! passa på att göra det + gå på bio mycket nu. det blir lite av den varan snart :)

andreas sa...

grattis till er å mig som vann ännu en gång hahaha kramar

Jonna sa...

ser sååå gott ut! och jag kan vara barnvakt sen så kan ni fortsätta gå ut och lyxa och fira när ni vill!