fredag 21 september 2012

Lasagne, motvind och vändtia

Jaha, då har en måndag, tisdag, onsdag och torsdag passerat sedan förra helgen. Att veckorna går fort behöver jag nog inte tala om för någon. Jag har jobbat och haft mina första utvecklingssamtal någonsin. Per och jag har firat sju år med lasagne och bonde söker fru på tv (vi ska fira mer ordentligt vid ett senare tillfälle). Jag har cyklat, cyklat och cyklat och alltid i motvind förstås. Idag tog jag bussen och det kändes så lyxigt. Nu har jag precis fått stryk i vändtia och fyllt upp magen med tacos.

4 kommentarer:

Jonna sa...

vilket firande :) men ni verkar ha så mysigt tycker jag, ni har era rutiner och trivs med det! älskade vardag liksom!

mbh sa...

låter fint tycker jag! härligt att ni spelar kort ihop. som förr i ti´n :)

andreas sa...

spela ni vändtia på mobilerna? kramar

Elina sa...

Nä, riktiga kort FÖRSTÅS :)