fredag 28 september 2012

En helg som ska firas på bästa sätt

 
Redan igår tog jag helg och det firades med en cigarr. Nä, så var det förstås inte. Bilden (tagen i Linköping av en vän till Hanna) är från i våras och blev min sista cigarr på länge. Inte för att jag rökt speciellt många tidigare heller eller knappt någon alls. I somras fick jag dock chansen igen, men då hade jag börjat misstänka att det fanns ett lite liv i min mage och avböjde så diskret jag kunde (Hanna och Julia, kommer ni ihåg?). På tal om Hanna och Julia så är det precis de två jag ska spendera min helg med. I Karlstad. Med långa frukostar och annat fint.

5 kommentarer:

Jonna sa...

niiiiice! och grymt snygg bild !!!

emelie sa...

åå så mysigt, hälsa finaste hanna å julia så mycket!

andreas sa...

haså kul utan cigg å alkohol kramar

Anonym sa...

Då kanske vi springer på varann då;)kul!

Malin sa...

snygg bild på snygg tjej. ha så kul med tjejerna (hur skulle du kunna ha annat?)!