måndag 27 augusti 2012

Måndag

Så var det måndag igen. Dagen fick en rivstart när jag blev utmanad att på sisådär tio minuter packa mig iväg hemifrån, ta mig till tågstationen, fixa en bussbiljett och hitta rätt busshållplats och hoppa på rätt buss till jobbet. Stackars Per fick det inte lätt när jag i all stress mer eller mindre krävde att han skulle trolla fram en bussbiljett åt mig som tog mig både till och från jobbet. Och han lyckades ta mig tusan också, visade det sig när jag några minuter senare visade upp hans gamla busskort vid UL:s biljettservice. Tack! 

Ikväll äter jag fiskbullar och väntar på att TV-kvällen ska börja. 

3 kommentarer:

mbh sa...

Hoppas det gick bra? Fick lite rapport av mamma. Puss

andreas sa...

fiskbullar! blääää :) kramar

Jonna sa...

bra jobbat! fiskbullar, mm, det var länge sen!