fredag 17 december 2010

Årskrönika - januari och februari 2010

Året började på Kärringbergets topp. Med kalla tår, men med värme i hjärtat.

En tripp till allra käraste Vallen.
-
Efter jullovet bar det iväg till Uppsala igen och jag välkomnade våren med en bukett tulpaner.

Efter ett tentaäventyr slöt vi upp hos Britta för ölprovning (och pizza, godis och chips). Vi fick alla en smula ont i magen.

Men magen blev snabbt bättre igen och redo för mer öl. Denna gång dracks den på Katalin medan Magnus Carlsson med jazzband sjöng och spelade för mig och Per.

Våren ville inte riktigt komma.
-
En hemmahelg i Leksand bjöd på studentfest, familjemiddag och egenbakta semlor.

Jag köpte en pärlhyacint.

En hejdundrande reunion med min första klass i Uppsala.


Några vänner spelade mig ett spratt.

Ännu en hemmahelg. Älskade bror var pappaledig och fyllde år. Det blev en hel del fin tid i Rutebo.
En heldag med syster och Odin hann jag också med.

Februari slutade med en succé för dessa heta tjejer i årets upplaga av Tjejvasan.

4 kommentarer:

julia sa...

Jaaaa, krööönikaaaa!! Väntar med spänning på fortsättningen:)

Jonna sa...

Åh ambitiösa människa! Vad kul och härligt att du gör detta. Nu ser jag faktiskt fram emot våren och januari, februari, när jag ser detta!

mbh sa...

Hur har du hinnit med detta idag? Kul!

andreas sa...

håller med julia kramar