torsdag 30 december 2010

Årskrönika - september och oktober 2010

Jag och älskling tog vårt pick och pack tillbaka till Uppsala.

Terminen började med en veckas uppladdning inför Tjejmilen med Jonna. Det gick rätt bra och jag fick (nog) mersmak.

Studentlivet i Uppsala drog igång. Men festerna har varit få under hösten. Tro det eller ej.

Det blev en hel del Leksandshelger under hösten.
-
Förfest på glasverandan inför svåger Mats 30-årsfest.

En heldag med syster Poniii.

Höst i Leksboda.
-
Sötaste Ester döptes.
-Höstpromenad i Uppsala.
-
En härlig bästishelg.
-
En Leksandshelg bjöd på snöbus med brorssönerna och finmiddag med pappa och turturduvorna.

Oktober avslutades med kalas i Eskilstuna. Jag och älskling fick också en present.

2 kommentarer:

Jonna sa...

Men åh så fint! Massa härliga bilder. Det är en fin tid, september, oktober. Egentligen är tyngsta tiden nu, januari, innan det vänder på riktigt, blir ljusare. Nu börjar mörkret tära en.

Gud, jag ser ju sjukligt trött ut på bilden från vår dag.

Vi måste göra min nya header nu! (Betoning på VI måste)

mbh sa...

Så kul med dina fina krönikor. Kul bullbild på mig :)