lördag 18 april 2009

Resan innehöll allt jag kunde önska och lite till. Solen strålade hela veckan. Vi åt glass. Vi åt glass igen. Och vi åt lamm, couscous och pasta. Jag agerade kartläsare. Jonna shoppade. Vi badade i poolen och en gång i havet. Vi besökte en stor marknad. Jag läste ut två böcker och gillar nu fraser i stil med "tjockt med kul" (läste Snabba cash). En kväll vandrade vi i en sandstorm. En annan kväll satt vi med brännheta ben och skämdes över att vi inte smörjt oss nog. De flesta kvällar åt vi gott och drack gott och sov gott. Många skratt har det blivit. Till exempel när Jonna "fastnade" i hissen. Veckans värsta var en snuskgubbe som satt på huk och spionerade på oss när vi satt på vår balkong. Och alla andra påflugna jäklar.

Läs mer här. Bilder kommer kommer kommer.

2 kommentarer:

Jonna sa...

Åh vad kul! Jag fnissar högt för mig själv när jag läser... försökte idag återge några internskämt på gymmet men det låter inte lika kul som det var! Nu är jag mest lycklig för alla små hjärteskatter från resan som jag kommer bära med mig for ever.

andreas sa...

Hej kära syster kul att du är tillbaka igen skrev lika på jonnas men nu ska jag sova kram kram