torsdag 3 juli 2014

I Skarbo med tre kalaspinglor

Julius Båtsman - en okänd man som kom förbi.
Vädret var inte strålande som ni ser, även om allt annat var det. Julius Båtsman hjälpte oss att bära vatten (även om vi är mer än starka nog att göra det på egen hand).
På eftermiddagen.
Och några timmar senare. Jag var inte sugen på att hoppa i. De andra tre tokarna gjorde dock det, efter en het bastu. Jag har bildbevis, men de bilderna visar jag inte för någon jag inte känner (och inte ens för alla jag känner).
Här är stugan, bastun och båthuset.
Här smyger jag omkring medan de andra bastar. Jag var förkyld och lät kroppen slippa att värmas upp av bastun för att sen kylas ner av sjön. 

3 kommentarer:

Unknown sa...

ser lika fantastiskt ut som alltid. längtar dit!

Unknown sa...

Julia är rolig hon! Kul att se en annan sida av henne. Hon är ju alltid så chick :-) Ser störtmysigt ut trots regn!

andreas sa...

häftigt!!! kramar