onsdag 3 april 2013

Besök och mjölkstockning

Bilder från ett av många fina besök på sistone. Vi är minst sagt ett populärt besöksmål nu sen Elis kom och ännu har han inte träffat alla sina släktingar. Idag fick vi dock avsäga oss besök då jag åkt på mjölkstockning med tillhörande feber. Jag som redan innan kände mig som ett svettberg. Överlag har det varit en rätt pissig dag och jag har mest velat gömma mig under täcket och gråta. Jag hoppas på bättre humör imorgon. Då ska vi till BVC och vi hoppas att han gått upp bra i vikt. Har han det tänkte vi "fira" med att introducera nappen. Vi hoppas innerligt att han ska acceptera den och få hjälp på traven att hitta ro när han ska sova på natten. Just nu känns det som en evighet att få honom att somna bredvid oss på kvällarna och efter nattamningarna. 

5 kommentarer:

Unknown sa...

vad kul med bilder, verkligen härliga! vem skulle ha kommit idag? jag längtar så efter er!

Sara sa...

åå vilka superfina bilder. Va fin han är!!! puss /sara

andreas sa...

drygt med stockningen hoppas den gett med sig kramar

Julia sa...

Mysigt att bli uppdaterad med fina bilder. För hjälp vad han kommer växa fort och vips är en tonåring med fotsvett! PUSS

Unknown sa...

Åh gosungen :) jag vill träffa honom igen! och igen! och igen!